راهنمای سفر به فلورانس

فلورانس، خاستگاه رنسانس ایتالیایی، یکی از زیباترین شهرهای تاریخی جهان و پرجمعیت‌ترین شهر توسکانی محسوب می‌شود که معماری‌ها، گالری‌ها و آثار هنری زیبایی در آن به چشم می‌خورد. فلورانس در واقع شهری است که روح رنسانس و هنر در آن موج می‌زند و به زیبایی هر چه تمام‌تر شما را مجذوب خود می‌کند، به گونه‌ای که احساس خواهید کرد در زمان به گذشته رفته‌اید. مرکز شهر فلورانس فشرده است، بنابراین می‌توان به راحتی با قدم زدن اغلب معماری‌ها و جاذبه‌های مهم آن را تماشا کرد. علاوه بر دیدن زیبایی‌های بصری، غذاهای خوشمزه‌ای را هم می‌توان در اینجا میل کرد. بدون شک میلیون‌ها گردشگری که هر ساله از فلورانس بازدید می‌کنند، دلیل خوبی بر جذابیت این شهر است. این شهر در سال ۱۹۸۲ به عنوان میراث جهانی در یونسکو به ثبت رسید.

تاکسی ها را می توان در ایستگاه های مختلف در سطح شهر فلورانس یافت. اما بهترین راه بازدید از شهر زیبای فلورانس پیاده و یا سوار بر اتوبوس های شهری است. مناسبترین روش بازدید از پیزا، استفاده از قطار است.

بیشتر مردم فلورانس، افرادی مودب، مهمان نواز و خوش لباس هستند. به اصول و سنت های خود وفادارند و دوست دارند شهر شان بافت قدیمی خود را حفظ کند.

جاذبه های دیدنی :

  • گالری اوفیتزی :جاذبه توریستی : هنر،نقاشی،مجسمه ها
  • پل پونته وکیو(Ponte Veccio) :جاذبه توریستی : تاریخی ، عکاسی،معماری زیبا
  • کاخ پیتی(Palazzo Piti) :جاذبه توریستی : معماری زیبا ، عکاسی،باغها،پیاده روی،آثار هنری
  • میدان سینیوریا(Piazza della Signoria) :جاذبه توریستی : میدان اصلی شهر،بنا های تاریخی،آثار هنری
  • کلیسای دومو :جاذبه توریستی : تاریخی،فرهنگی،معماری زیبا،چشم انداز های زیبا،عکاسی
  • برج کج پیزا :جاذبه توریستی : معماری زیبا، یکی از نماد های اصلی ایتالیا،تاریخی

راهنمای سفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 19 =